Sådan indsender du en klage

Du kan her indsende klager og rapportere mistanke om uregelmæssigheder vedrørende Red Orangutangen og dennes projekter, herunder Red orangutangens partnere.

Vi opdeler klagerne i to kategorier:
- Klager over interne forhold i Red Orangutangen og/eller dennes ledere og medarbejdere.
- Klager over Red Orangutangens indsatser både i Danmark og i udlandet, inkl. de partnere, ledere og medarbejdere der deltager i arbejdet med disse indsatser.

Du kan indsende en klage via formularen i bunden af denne side.
Du kan også altid kontakte en relevant medarbejder - Find relevante medarbejdere her.

Ønsker du at være anonym skal du blot undlade at udfylde felter med mail og telefon, samt opgive et anonymt kaldenavn.
Bemærk dog at hvis du ikke opgiver en mailadresse, kan vi ikke sende status eller afgørelser retur til dig. Du kan evt. oprette en ny e-mailadresse, som bruges til kontakt i forhold til din klage eller mistanke.

Den indsendte klage eller mistanke behandles i fortrolighed, men vil af tekniske årsager være tilgængelig for Red Orangutangens webmastere. De er underlagt tavshedspligt.

Vi gemmer din indsendte formular og information så længe den er relevant og aktuel. Vi opbevarer den sikkert og kun relevante ledere vil have adgang til denne. Vi sletter den igen efter vores generelle GDPR- og samtykke retningslinjer. Læs vores privatlivspolitik her.

Klageprocedure
Når vi modtager din klage eller mistanke vil den blive videresendt til flere personer i organisationen. Herefter gennemgår disse sagen og tager de nødvendige tiltag, sagen kræver for at blive belyst og løst. Hvis du har opgivet kontaktinfo, vil du blive løbede opdateret på sagen og dens udvikling.

Indsend din klage her

Click or drag a file to this area to upload.
=